-
Bekijk project
van eigen land
Het huidige voedselsysteem moet niet verbeterd worden; er moet iets nieuws voor in de plaats komen. Consumer Supported Agriculture (CSA) ofwel eten van eigen land geteeld door je eigen boer.
-
Bekijk project
Vis
Kleine revolutie door coalitie van NGO's en industrie partners met grote maatschappelijke impact. Met o.a. aandacht van NOS, Volkskrant en GeenStijl en online video bereik van 1.744.115.
-
Bekijk project
Directeur
Ambassadeurs maken van je klanten. Een zeer geslaagde combinatie van offline en online targetting. 'Alhambra heeft uitstekend werk verricht en alle verwachtingen overtroffen.' - Joris Vogel, hoofd marketing | Zonnefabriek.
-
Bekijk project
LEGO
LEGO, vier jaar op rij dé online campagne voor De Week van de Circulaire Economie. Bouwstenen niet hergebruiken is super onlogisch en niet leuk. Een verrassende video met een groot bereik voor #dWvdCE.
-
We maken Herrie.
-
We zorgen voor Humor.
-
We bieden Hoop.
-
Het eindresultaat heeft alle verwachtingen overtroffen.
Joris Vogel, Marketing | de Zonnefabriek -
Onder hoge druk wist Alhambra – met veel flexibiliteit en improvisatie – een uitstekende productie op te leveren.
Mark Beumer, Programmamanager | Nederland Circulair -
Alhambra heeft de klus voortvarend opgepakt en professioneel afgerond. Prettige, jonge enthousiaste mensen.
Sander de Jong, CEO | Fairfood -
Prettige sfeer met ruimte voor overleg. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat wat snel en kundig werd opgeleverd.
Danielle de Nie, Project Development | Commonland